Der opkræves gebyr fra ejendomsmæglere og advokater, der i forbindelse med salg af en ejendom beder om at få udfyldt oplysningsskemaer og fremsendt kopier af vedtægter og referater.
Ejendomsmæglerne forsøges henvist til vores hjemmeside, så vi sparer besværet med at kopiere dokumenterne og ejendomsmægleren/sælgeren sparer gebyret.
Der opkræves et rykkergebyr på kr. 20 ved for sen betaling.
Egebjergbladet kr. 15 pr. husstand.
Fælleshuset kr. 40 pr. husstand.
Sølavet kr. 40 pr. husstand.
Fællesudvalget kr. 1,50 pr. husstand.
Trykning (kr. 1/side – bilag ikke modtaget) og omdeling (kr. 4/stk.) af indkaldelser og referater.
Kontorholdsgodtgørelse til kasserer (kr. 1.500) og formand (kr. 1.500).
Hjemmesiden www.gfskovbo.dk: årlig udgift på i alt kr. 158.
Gebyrer til Danske Bank for håndtering af foreningens indbetalingskonto, kr. 25 pr. måned.
Gebyr til Betalingsservice på ca. kr. 6 pr. opkrævning.
Fortæring i forbindelse med generalforsamling og bestyrelsesmøder.
Kontingent til Fælles-udvalget for grundejerforeningerne i Ballerup Kommune.
Julegaver til bestyrelsen (faktura ikke modtaget ved udgangen af 2018).
Kontingent til Danmarks Naturfredningsforening
3 rydninger i marts 2018.
Kontingentet forslås fastsat til kr. 300.
Egebjergbladet kr. 15 pr. husstand
Fælleshuset kr. 40 pr. Husstand
Sølavet kr. 90 pr. husstand
Fællesudvalget kr. 1,50 pr. husstand
Kontorhold, kasserer kr. 1.500
Kontorhold, formand kr. 1.500
Omdeling af indkald. o.l. kr. 4 pr. husstand pr gang.
Tryk og kopiering kr. 1 pr. side (s/h)
Vingave til bestyrelsen kr. 300 pr. bestyrelsesmedlem
Rykkergebyr kr. 20
Gebyr for oplysningsskema kr. 150 (Opkræves kun, hvis der kræves kopier af dokumenter)
Det budgetterede beløb dækker ca. 5 rydninger.
Det budgetterede underskud er på kr. 9.579,50.
Resultatet er forbundet med en del usikkerhed, da udgiften til snerydning afhænger af vejret.