Bemærkninger til udvalgte regnskabsposter 2019

Indtægter

Der opkræves gebyr fra ejendomsmæglere og advokater, der i forbindelse med salg af en ejendom beder om at få udfyldt oplysningsskemaer og fremsendt kopier af vedtægter og referater.

Ejendomsmæglerne forsøges henvist til vores hjemmeside, så vi sparer besværet med at kopiere dokumenterne og ejendomsmægleren/sælgeren sparer gebyret.

Der opkræves et rykkergebyr på kr. 20 ved for sen betaling.

 

Tilskud

Egebjergbladet                           kr. 15 pr. husstand.

Fælleshuset                                  kr. 40 pr. husstand.

Sølavet                                           kr. 90 pr. husstand.

Fællesudvalget                            kr. 1,50 pr. husstand.

 

Driftsomkostninger

Trykning (kr. 1/side – bilag ikke modtaget) og omdeling (kr. 4/stk.) af indkaldelser og referater.

Kontorholdsgodtgørelse til kasserer (kr. 1.500) og formand (kr. 1.500).

Hjemmesiden www.gfskovbo.dk: årlig udgift på i alt kr. 166,75.

 

Renter og gebyrer

Gebyrer til Danske Bank for håndtering af foreningens indbetalingskonto, kr. 25 pr. måned.

Gebyr til Betalingsservice på ca. kr. 6 pr. opkrævning.

 

Møder m.m.

Fortæring i forbindelse med generalforsamling og bestyrelsesmøder.

 

F.u.

Kontingent til Fælles-udvalget for grundejerforeningerne i Ballerup Kommune.

 

Bestyrelsesaktiviteter

Julegaver til bestyrelsen - dækker både 2018 og 2019 pga forsinket faktura.

 

Diverse

Kontingent til Danmarks Naturfredningsforening

 

Snerydning

1 rydning i januar 2019.

 

Bemærkninger til budget og bevillinger 2021

Kontingent 2021

Kontingentet forslås fastsat til kr. 300.

 

Tilskud og afregningssatser 2021

Egebjergbladet                           kr. 15 pr. husstand

Fælleshuset                                  kr. 40 pr. Husstand

Sølavet                                           kr. 90 pr. husstand

Fællesudvalget                            kr. 1,50 pr. husstand

Kontorhold, kasserer                kr. 1.500

Kontorhold, formand                kr. 1.500

Omdeling af indkald. o.l.          kr. 4 pr. husstand pr gang.

Tryk og kopiering                        kr. 1 pr. side (s/h)

Vingave til bestyrelsen             kr. 300 pr. bestyrelsesmedlem

Rykkergebyr                                 kr . 20

Gebyr for oplysningsskema    kr. 150 (Opkræves kun, hvis der kræves kopier af dokumenter)

 

Snerydning

Det budgetterede beløb dækker ca. 4 rydninger.

 

Resultatet

Det budgetterede underskud er på kr. 959,50.

Resultatet er forbundet med en del usikkerhed, da udgiften til snerydning afhænger af vejret.