Bemærkninger til udvalgte regnskabsposter 2018

Indtægter

Der opkræves gebyr fra ejendomsmæglere og advokater, der i forbindelse med salg af en ejendom beder om at få udfyldt oplysningsskemaer og fremsendt kopier af vedtægter og referater.

Ejendomsmæglerne forsøges henvist til vores hjemmeside, så vi sparer besværet med at kopiere dokumenterne og ejendomsmægleren/sælgeren sparer gebyret.

Der opkræves et rykkergebyr på kr. 20 ved for sen betaling.


Tilskud

Egebjergbladet kr. 15 pr. husstand.

Fælleshuset kr. 40 pr. husstand.

Sølavet kr. 40 pr. husstand.

Fællesudvalget kr. 1,50 pr. husstand.


Driftsomkostninger

Trykning (kr. 1/side – bilag ikke modtaget) og omdeling (kr. 4/stk.) af indkaldelser og referater.

Kontorholdsgodtgørelse til kasserer (kr. 1.500) og formand (kr. 1.500).

Hjemmesiden www.gfskovbo.dk: årlig udgift på i alt kr. 158.

 

Renter og gebyrer

Gebyrer til Danske Bank for håndtering af foreningens indbetalingskonto, kr. 25 pr. måned.

Gebyr til Betalingsservice på ca. kr. 6 pr. opkrævning.

 

Møder m.m.

Fortæring i forbindelse med generalforsamling og bestyrelsesmøder.

 

F.u.

Kontingent til Fælles-udvalget for grundejerforeningerne i Ballerup Kommune.


Bestyrelsesaktiviteter

Julegaver til bestyrelsen (faktura ikke modtaget ved udgangen af 2018).


Diverse

Kontingent til Danmarks Naturfredningsforening


Snerydning

3 rydninger i marts 2018.



Bemærkninger til budget og bevillinger 2020

Kontingent 2020

Kontingentet forslås fastsat til kr. 300.

 

Tilskud og afregningssatser 2020

Egebjergbladet kr. 15 pr. husstand

Fælleshuset kr. 40 pr. Husstand

Sølavet kr. 90 pr. husstand

Fællesudvalget kr. 1,50 pr. husstand

Kontorhold, kasserer kr. 1.500

Kontorhold, formand kr. 1.500

Omdeling af indkald. o.l. kr. 4 pr. husstand pr gang.

Tryk og kopiering kr. 1 pr. side (s/h)

Vingave til bestyrelsen kr. 300 pr. bestyrelsesmedlem

Rykkergebyr kr. 20

Gebyr for oplysningsskema kr. 150 (Opkræves kun, hvis der kræves kopier af dokumenter)

 

Snerydning

Det budgetterede beløb dækker ca. 5 rydninger.

 

Resultatet

Det budgetterede underskud er på kr. 9.579,50.

Resultatet er forbundet med en del usikkerhed, da udgiften til snerydning afhænger af vejret.