Bemærkninger til udvalgte regnskabsposter 2014

 

Indtægter

Der opkræves gebyr fra ejendomsmæglere og advokater, der i forbindelse med salg af en ejendom beder om at få udfyldt oplysningsskemaer og fremsendt kopier af vedtægter og referater.

Ejendomsmæglerne forsøges henvist til vores hjemmeside, så vi sparer besværet med at kopiere dokumenterne og ejendomsmægleren/sælgeren sparer gebyret.

Der opkræves et rykkergebyr på kr. 20 ved for sen betaling.

 

Tilskud

Egebjergbladet: kr. 15 pr. husstand.

Fælleshuset: kr. 40 pr. husstand.

Sølavet: kr. 40 pr. husstand.

Fællesudvalget: kr. 1,50 pr. husstand.

 

Driftsomkostninger

Trykning (kr. 1/side) og omdeling (kr. 4/stk.) af indkaldelser og referater

Kontorholdsgodtgørelse til kasserer (kr. 1.500) og formand (kr. 1.500).

Hjemmesiden www.gfskovbo.dk: årlig udgift på i alt kr. 153.

 

Renter og gebyrer

Gebyrer til Danske Bank for håndtering af foreningens indbetalingskonto, kr 25 pr. måned.

Gebyr til Betalingsservice på ca. kr. 6 pr. opkrævning.

 

Møder m.m.

Fortæring i forbindelse med generalforsamling og bestyrelsesmøder.

 

F.u.

Kontingent til Fælles-udvalget for grundejerforeningerne i Ballerup Kommune.

 

Bestyrelsesaktiviter

Julegave-vin til bestyrelsen.

 

Snerydning

3 rydninger.

 

Bemærkninger til budget og bevillinger 2016

 

Kontingent 2016

Kontingentet forslås fastsat til kr. 350.

 

Tilskud og afregningssatser 2016

Egebjergbladet                    kr. 15 pr. husstand

Fælleshuset                         kr. 40 pr. Husstand

Sølavet                                kr. 40 pr. husstand

Fællesudvalget                    kr. 1,50 pr. husstand

Kontorhold, kasserer           kr. 1.500

Kontorhold, formand           kr. 1.500

Omdeling af indkald. o.l.      kr. 4 pr. husstand pr gang.

Tryk og kopiering                 kr. 1 pr. side (s/h)

Julegave til bestyrelsen       kr. 300 pr. bestyrelsesmedlem

Rykkergebyr                        kr. 20

Gebyr for oplysningsskema kr. 150 (Opkræves kun, hvis der kræves kopier af dokumenter)

 

Snerydning

Det budgetterede beløb dækker ca. 6 rydninger.

 

Resultatet

Det budgetterede overskud er på kr. -1.819,50.

Resultatet er forbundet med en del usikkerhed, da udgiften til snerydning afhænger af vejret.